Tak jak w temacie, rozpoczynam niewielką działalność lokalnie, sprzedaż i usługi (serwis sprzętu) w moim mieście. Nie potrzebuję kombajnu z milionem opcji tylko dobry i niezawodny program, który obsłuży mi wwszystko co trzeba, czyli sprzedaż, faktury i magazyn.
Witam. Miałem podobny dylemat jakiś czas temu i wybrałem program firmy z okolicy. Zaczynałem jako mały sklepik z art. ogrodniczymi, teraz mam większy salon razem z serwisem. Wszystko obsługuję jednym, a właściwie dwoma programami od jednej firmy – bo jeszcze księgowość. Jeśli nie potrzebujesz mozęsz nie brać tego programu ale polecam bo samemu ułatwie duzo np możesz importować faktury z magazynówki. Co do magazynówki to możesz tworzyć magazyny, przerzucać towar, wydawać, przyjmować itp. Jest też moduł serwisu z przyjęciami także dobra sprawa, dajesz klientowi potwierdzenie przyjęcia na serwis i jest porządek. Co do supportu to pomagają i nie ma problemu gdy trzeba np coś zmienić albo zmodyfikować indywidualnie. Tutaj masz opisane wszywko: http://www.alfa-lancut.com.pl/program-alfa-em.html Pozdrawiam.